our love story

Daisypath Friendship tickers

Will get married soon

Daisypath Anniversary tickers

Jumlah Orang Jalan-Jalan

Thursday, May 10, 2012

Cubit Peha Kiri, Peha Kanan Terasa

Agak vevulu segala vulu vulu di hati teringat kisah cinta sorang kawan karib nie
haihhhhh
perempuan dah lah banyak dalam dunia nie
kau dah ada satu tu satu tu je lah matt
takyah gatal **** nak berawek 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ......
Kalau boleh aku sepak, aku nak sepak muka mamat nie
hadoi
Dah ada awek, gatal carik awek lain
dah lah macam tu berjanji dah macam haram
janji sikit dah lah ini janji adohaiii
panas wehh hati ni

" Bang mintak sepak muka 5 kali boleh?"

-_________________________-"

Aku bukan nak salahkan brader tu sbb couple dua
Dah memang dia salah dohh!!
Agak-agak lah sikit kot iye pom
Aku agak sensitip kalau laki mainkan perasaan pompuan
plus dia janji memacam
alahaiiii
tak makan lah janji kosong kau tuu

Mood nak melalak dah nie

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa

Kosong

Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku

Kosong

Kini aku bangkit
Membuktikan yang ku tak sakit
Dengan segala perit yang kau berikan
Kini aku pantas berjalan
Bergerak ke hadapan
Dan akan ku buktikan
Siapa diriku yang sebenar

Muaahahahahaha
dah cacat otak memalam

^______^

Dah tak ada idea nak tulis mende please abaikan
wakakakakaka

No comments:

Post a Comment